knitted

2011-08-16
21:35:23

Välkommen till min nya blogg!

Stickat och stickning var upptaget. Valde på knitted och strumpan. Men stumpan är ett av de snukigaste orden som finns, (..."hej lilla stumpan") så knitted det vart.

 

Nu ska jag fota det jag stickat tidigare. Och försöka hitta/skriva något slags mönster. Mycket av det jag stickar är helt fritt, utan mönster. Det är inte fören nu på senaste (läs, de senaste 3åren) som jag börjat följa mönster. Och även då gör jag om det lite som jag vill. Ja ja.

 

Vad kommer då bloggen innehålla? Bra fråga. Bilder och mönster på sånt jag stickat till att börja med. Även filmer på hur man stickar med t.ex. två färger och hur man gör flätor. Det som behövs för att kunna följa mönstrena jag lägger upp helt enkelt.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: