knitted

2013-03-15
08:39:00

Flätat pannband
 
Mönster finns här
 
Gjorde om mönstret och gjorde tre varv mellan man flyttar maskor istället för fem som det är i mönstret. Flätan blir mer "ihopdragen" då istället för lite längre som i mönstret. Jämför bilderna så förstår ni. Hade även strl 7 på pinnarna ist för 6 som det står. Inte av någon särskild orsak egentligen, äger inga i strl 6 bara. Spelar inte så jättestor roll tycker jag. Är värre när man stickar mönster i olika färger som de kan bli knas om stickfastheten är fel. 
 
Happy knitting!

Kommentarer:
#1: Elin

Godmorgon!

Vill du göra ett bloglovinbyte?

Kram! :)

Svar: Hej! Har inte bloglovin :P
knitted.blogg.se

2013-03-19 @ 07:39:19

Haha lite roligt, jag tänkte gå in på denna manda och skriva att jag tyckte kommentaren hos Kissie var bra om Anton Ewald, och vem hittar jag här? :D

Kramar

2013-03-19 @ 15:50:22

Folk som säger att sådant är ett skämt måste det vara något allvarligt fel på. Främlingsfientlighet och sexism kan aldrig tas som skämt. Då får jag vara humorbefriad och galen isf. Hellre det.

2013-03-20 @ 16:41:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: